Alla inlägg under april 2009

Av sara larsson - 28 april 2009 17:22

jag och jenny åkte hem till fröken landén som för en gångs skull var hemma. Vi grilla och sola lite, fast det fanns tyvärr ingen sol i stigen, en liten besvikelse :( .. mne blev massa god mat istället,s om vi älskar! Blev även ett litet nakendopp för frida och sara i sjön ;) tur att hon bor i skogen.. kan säga att det var bland de tidigaste doppen genom åren :D väldigt uppfriskande, eller va säger du landen ;) ..


Imorn eller på torsdag kommer beskedet om ja får jobbet :D hoppas hoppas verkligen att jag får de (Y) ..


Här kommer lite stekarbilder från idag ;) 

Av sara larsson - 22 april 2009 23:22

Tjuuuuuuuuuu., snart bedtime för min del!


Men aa någon som vill med till kroatien? Roadtrip på söndag, bensin och allt redan betalt :D vill ha med Malin Stahlberg väldigt gärna, så ja hoppas att dom kan byta datum , hade vart sjukt skoooj! (Y) liten äventyrsresa är ju aldrig fel.


det var allt ja hade på hjärtat tror jag :)


köss!

Av sara larsson - 20 april 2009 14:54

oh yeah baby :D Fick nyss telefonsamtal om att jag har en arbets intervju på onsdag, helvete vad gött. Så nu hoppas ja att ni alla håller tummarna för att det blir så! Och då blir det flytt till göteborg ett tag ;)

Av sara larsson - 20 april 2009 00:47

saknar dig syster!!

hoppas att du har det bra.

tänker på dig <3

Hoppas vi ses snart igen


Av sara larsson - 19 april 2009 17:55

Igår så söp jag jenny och linda till lite =) alltid lika skoj att umgås med er tjejer. Och jag har nog aldrig sett någon kissa så mycket som jenny gjorde igår när vi var påväg ner till stan, den saken är då säker haha :D

Gick till harrys med såg väldigt dött  ut, och eftersom att jag ville till mortens ställde vi oss i kön, för att en viss person hade sagt att jo men det är klart ni kommer in :P yeah right, kommer fram och så var det bara att vända och gå mot harrys igen, :P och där tog mitt minne ifrån kvällen slut kan man väl säga! Men ja hoppas att vi hade trevligt =)


och idag mådde man väl lite värre när man vakna, men någon som var ännu bakfullare än mig var mamma :D, hon har fortfarande inte stigit upp ur sängen, så jag undrar ju vad fan dom gjorde igår.


nu blir de white chicks ;)

Av sara larsson - 19 april 2009 11:47

gahasret46@hotmail.com säger:

where is the party

i want to come to party

sex and marijuasanas party

where?

sara

trevlig kille det där :P

Av sara larsson - 18 april 2009 03:20

Kom precis hem, skulle grillat i uddevalla, men blev väl inte så mycket av det kanske :P . åkte hem till andreas i stället och såg på film, myyyyyys! =)


ska upp tidigt så borde la gå och lägga mig , men är inte speciellt trött längre, somna så fort ja satte mig på bussen som jag hade tur att hinna med :)


Heeeeeeeeeeeeeeeeeelt okej!


saknar min jörgen, måste ses snart <3 .


jaaa vad finns de mer att säga, tror inte att de finns så mycket mer, ska på fotboll på måndag , yey :D ska bli roligt.



Av sara larsson - 16 april 2009 10:48

Japp ska snart ut på en riktigt lång lång lång promenad, känner att det kan behövas riktigt mycket! Måste ta tag i detta, vi ska ju ligga i som fan tills nästa resa, eller hur malin!!!


Har hört att dom troligtvis söker personal som korvstoppare haha, vidrigt. men goa pengar så ska väl försöka söka dit! Måste få ett jobb om vi ska komma iväg i december. Hoppas att någon hör av sig snart, börjar bli riktigt otålig.


yeye, ut och gå nu ! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards