Alla inlägg under maj 2009

Av sara larsson - 28 maj 2009 18:21

inte vart såhär trött på länge tror jag :P första dagen på jobbet idag, verkade helt okej, men utbildningen kommer nog bli tuff. men det är ju bara i alla fall, spara ihop till en ny resa! OH YES!

Helst av allt vill ja bara lägga mig i MIN säng nu, men måste in till uddevalla, kan inte sova hemma för då måste ja ta bussen 5.55 vilket jag inte är så sugen på!


snart helg i alla fall, bra gött...


fick även reda på att jag inte kommer få någon lön den 25 juni, den lönen får ja i juli istället så det suger kuk!!!!!!!!! fattigare brud får man leta efter

Av sara larsson - 27 maj 2009 20:12

man slutar aldrig att förvånas iaf! det var otippat


Nej supa skalle ? ja tack känner att de skulle behövas :P

in till uddevalla nu


Håll tummarna för mig imorn :)


kösssssssssss

Av sara larsson - 27 maj 2009 12:08

jaa då var detta min sista lediga dag :/ . Imorn börjar ja jobba på telias kundtjänst. Känns sådär, inte speciellt taggad. Har ju slappat sen i november så jag borde ju vara sugen på att börja jobba. Hoppas att de går bra imorn, ska ju ha utbildning i två veckor först innan ja får börja :)


yeye, frukost nuuuuuuuuuuuuu !

Av sara larsson - 22 maj 2009 23:30

Grrr på dig ;) hetare brud får man leta efter

Av sara larsson - 22 maj 2009 23:00

sug

Av sara larsson - 22 maj 2009 22:52

jaa just nu suger allt! Humöret är i bott kan jag lova..

Men imorn ska vi ju på Gretas ;) .. så då blir det parteeeeeey kommer bli skoj!


ska ja elle ska ja inteeeeeee ? de är frågan.. ork att sätta sig på bussen till uddevalla just nu så blir nog att jag sover hemma inatt för ovanligehetens skull =) men kan ju alltid ändra sig!


Av sara larsson - 21 maj 2009 16:17

Har precis gjort iordning mig, strax iväg till andreas för att grilla lite :) Mys

Inte gjort så mycket idag, slappat med bella lite, på lördag blir det Gretas för vår del ;) ska bli grymt nice! Parteeeeey


har inte hänt så mycket så finns inte så mkt att skriva om!


Men grattis till mitt hjärtegull som fyller 20 år idag :D Köss best friend ;)

nu blir det systemet :D



Av sara larsson - 19 maj 2009 01:36

jaa då sitter man på dasset och håller Malin som duschar, så att hon inte ska somna när hon sätter sig bakom ratten om några minuter och för att hon snart har fett hår och så slipper hon duscha imorn!


Dagens godaste, var varma mackor med köttfärsås, ost, tomat och smör och pizzakrydda, plus vitlökssås MUMMMAA!



nej nu ska vi till gbg ;) hejpåre

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards