Alla inlägg under juni 2009

Av sara larsson - 9 juni 2009 13:44

hej kära saras dagbok, jag Malin Stahlberg tänker nu skriva lite i saras blogg. (har inte så mkt att göra)

Just nu är sara maria johanna larsson på jobbet, och oooh så kul hon har. för jobba är ju alltid kul, eller hur? Det tycker iallafall sara, för varje dag jag pratar med henne räknar hon ner timmarna tills hon börjar jobba igen =)

för er som inte vet vart hon jobbar så kan ju nu berätta att sara har sommarjobb på Telia i Uddevalla. 


jag tänkte passa på att skriva lite, och lägga in lite bilder från tiden med HAVSKRABBORNA VS BÖNNERNA. alltså lite av "fjortistiden" kan man väl säga.

Det var tider de!!

Jag kan börja att berätta hur vi fyra (SARA FRIDA GABRIELLA OCH JAG)lärde känna varandra.

Vi sågs första dagen på ettan i gymnasiet(jag minns hur jag och gabbe tänkte: oooh dom vill vi bli kompis med.) Vi minns dock mer från Frida den första dagen, hon hade blommor i håret och typ rosa kjol =)

Nog om det, vi hamnade iaf i samma klass. väl inne i klassrummet hamnar vi(vi = jag och gabbe) bänkarna bakom dom (dom= sara och frida). tror vi började småprata lite. sen hade vi rast, Hjääälp tänkte vi då. vart ska man ta vägen, så vi gick ut och satte oss på en bänk. Och då kommer dom fram till vår bänk, vi börjar prata. och sen den dagen pratade vi varjee dag. vi blev the gang.


Tänkte skriva lite mer olika händelser, men det sparar jag till något annat inlägg, för nu ska ja käka och sen ska även jag åka och jobba.. wiiie fun fun fun.

Men lite bilder hinner jag allt lägga in ;)


Av sara larsson - 3 juni 2009 20:48

YEEEEEES, de va en nice resa till bulgarien :D . får vi göra om någon gång brudar, sjunga lite roger på balkongen och rida lite häst på nätterna , kanske skippar catfighterna nästa gång ;) men kul hade vi !


här kommer lite bilder =)

Av sara larsson - 2 juni 2009 18:24

nyss ätit lite god mat , och ska strax börja städa lite =)

ganska soft dag på jobbet, härligt, fick massor av godis som man egentligen inte behöver men men :D ! När vi har beställt resan då ska vi börja träna på allvar eller hur var det malin ;)


Händer inte så mycket denna vecka, ska till ön på fredag och hade tänkt bosätta mig där hela helgen faktiskt, nice blir alltså en vit helg för oss .


62 arbetsdagar kvar :D har redan tjänat ihop 2000 spänn och då har vi alltså inte gjort ett piss förutom att antecknat ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards